2021 18-20 juni
18-20 juni. Weekend naar Den Ham
Nieuwe huis van Roland en Hilde bekeken. (alleen van de buitenkant) bijna klaar. Duurzaam en levensloop bestendig.
Camping: De Linderbeek (onthouden, goed adres)
Lekker gegeten in Daarle op een overdekt terras. Hevige regenbuien, ook tijdens terugtocht naar de camping
Zaterdag dus een dagje Roland, Hilde en Niels. Erg gezellig. Gebarbequed, lekker.
Zondag weer vertrokken, moeder Visser opgehaald voor een ritje langs de IJssel en via Heerde weer terug naar Zwolle. Geluncht in de camper op een plekje tussen de koeien aan de IJssel.
Reacties
Een reactie posten