2021 18-20 juni

18-20 juni. Weekend naar Den Ham

Nieuwe huis van Roland en Hilde bekeken. (alleen van de buitenkant) bijna klaar. Duurzaam en levensloop bestendig. 

Camping: De Linderbeek (onthouden, goed adres)

Lekker gegeten in Daarle op een overdekt terras. Hevige regenbuien, ook tijdens terugtocht naar de camping

Zaterdag dus een dagje Roland, Hilde en Niels. Erg gezellig. Gebarbequed, lekker.

Zondag weer vertrokken, moeder Visser opgehaald voor een ritje langs de IJssel en via Heerde weer terug naar Zwolle. Geluncht in de camper op een plekje tussen de koeien aan de IJssel.






Reacties

Populaire posts van deze blog

2021 2-5 juli

2022 20 juli