2021: 5-8 juli

 

S Avonds nog wen rondje Ootmarsum gelopen. A

s Avonds heeft Joelke een lekker plekje op het hefbed gemaakt zodat ze lekker kon slapen.

De volgende morgen tot 11u geslapen, daarna  wederom een flinke wandeltocht om Ootmarsum gemaakt , ijs gegeten bij  de pop-up shop aardbeien shop in Ootmarsum en bij AH eten gekocht, broccoli, zalm en aardappeltjes. 

‘S Avonds dubbel solitair en veel lezen. 

Woensdagochtend bericht dat de auto gerepareerd kon worden en waarschijnlijk donderdag in de namiddag klaar zou zijn. Kosten €250,- vielen gelukkig mee.

Gecombineerde fiets- en wandeltocht gemaakt naar het Springedal.

Besloten met een drankje in het restaurant bij de receptie 

Patat met een frikandel gegeten. van de frietkraam op de camping. 

3 spelletjes Triominos gedaan en mijn fiets gemonteerd om in de garage van de camper te kunnen vervoeren.

8 juli, eerst ontbijt.

om 10.30u vertrokken uit Ootmarsum. Boodschappen gedaan bij Famila in Lingen. Eerst een grote meubel en interieur zaak bekeken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

2021 2-5 juli

2022 20 juli

2021 18-20 juni