2021 8-12 juli
om 10.30u vertrokken uit Ootmarsum. Boodschappen gedaan bij Famila in Lingen. Eerst een grote meubel en interieur zaak bekeken.
Toen een camping gezocht. Terechtgekomen op een Wohnmobilienplatz am Wasserfall nabij Lingen. Dortmund-Ems kanaal.
s Avonds een spelletje canasta gedaan met z’n 3-en.
9 juli, mooi weer. Eerst ontbijten, Geranne laat weten om 12.15u in Emmen te arriveren. Dat gaan we niet redden. Suwarda en ik gaan op de fiets naar de audidealer Timmer in Lingen om daar de Audi op te halen. Mooie fietstocht langs het Dortmund-Ems kanaal. Plm 45 min. Auto stond klaar, betalen ging moeizaam. Zoals vaker in Duitsland. Kein EC karte. Suwarda heeft bares Geld van de bank gehaald om te betalen. In tussentijd heb ik de fietsendrager op de auto gezet en de fietsen. Vervolgens betaald, en terug naar de camping, fietsen achtergelaten, Joelle meegenomen en vervolgens naar Emmen waar we om 13.20 Geranne troffen. Ze had het blauwe dek, en toilettas meegezeuld, plus haar eigen spullen.
Via Klazinaveen en Bargercompascuum naar Zwartemeer gereden, alwaar we een visje hebben gegeten en boodschappen gedaan bij de plaatselijke Spar.
Vervolgens weer naar de camping, boodschappen uitgeladen en een wandeling in de buurt gemaakt. Richting water, waterval en sluis richting Ems-Vechte kanaal richtinghttps://emslandmuseum.de/2021/06/22/johannestag-und-sommersonnenwende/
Onderweg nog even het standbeeld van St Johannes der Taufer te Elbergen …… te Eibergen Dtslnd.
Lekker salade, girosvlees en aardappeltjes gegeten. Spelletje Triominos (2) wat lezen en slapen .
10 juli, beetje donker weer. Lekkere broodjes van de campingeigenaar als ontbijt. Rustig op gang komen, beetje lezen. Om 13.00u lunch met poffertjes en …… de fles champagne die we bij de camper hebben gekregen. We zijn nu met z’n 4-en dusssss
En aardbeien met Nutella.
Daarna met de Audi naar Rheine gegaan. Eventjes een middagje shoppen. Jas voor Joelle, jurk voor Geranne en cadeautje (grote glazen vaas) voor Greetje gekocht.
Daarna even de Antonius Basiliek bekeken. St. Antonius Rheine
De reststanten van een vogeltje liggen op de stoep.
Vervolgens boodschappen gedaan bij K&K. Gegeten in Emsburen in het centrum. Lekker van alkes wat.111
Reacties
Een reactie posten