2022 18 juli
Km stand: 4425 Om 10.30 vertrokken van huis. Bij Kielwindeweer weer omgedraaid, we waren de paspoorten vergeten.
In Zwolle moeder Visser opgepikt wn daarna naar oom Paul en tante Margriet gereden. Hun nieuwe huis bekeken en gezellig geluncht en even bijgepraat.
Vervolgens met een bochie via Heerde en Hattem naar Zwolle teruggereden alwaar we nog een ijsje aangeboden kregen van moeder.
Daarna zijn we naar camping Adrichem in Beverwijk gegaan, waar we een plaats voor 2 nachten hadden gereserveerd. Www.camping-adrichem.nl


Reacties
Een reactie posten