2022 21 juli
Het is wat donker weer en frisjes. We hebben lekker geslapen. Na het ontbijt op de fiets naar Cadzand strand. We kijken onze ogen uit, erg chick allemaal, onnederlands. Aan het strand veel hoogbouw maar wel smaakvol. Het waait stevig, wr wordt flink gekitesurfd. We lopen en fietsen wat rond. Nemen een lunch en gaan terig naar de camping. ‘s Avonds staat de pizza-truck op de camping, dussss….. we eten pizza.






Reacties
Een reactie posten