Rondje gefiets. Geluncht in Nieuwvliet wn Joelle en Suwarda hebben in Nieuwvliet-bad in zee gezwommen. Het was een echte stranddag. Weinig wind en veel zon.
Van 2-5 juli. Huisje gehuurd in Ootmarsum voor mammie, tevens begin vakantie Iedereen die wil komen is welkom. Wij hebben de camper neergezet op camping de Kuipersberg in Ootmarsum en pendelen met de fiets heen en weer. Geranne en Joelle hebben mammie opgehaald en vergezeld van haar fiets en Joelkes fiets in de Audi naar Ootmarsum. Geranne, Joelle en Inge vergezellen mammie de 1e nacht. Zaterdag komt Geert. Samen met Inge eerst virtueel een rouwdienst van een voetbalvriend bijwonen. Ellen komt. Flink wandelen en fietsen door Ootmarsum Geert en Inge maken lekker eten klaar. Daarna nog even fietsen Zondag zou Rosa komen, ze zat al met poes in de trein. Maar helaas, geen stroom. Tessa en Lukas kwamen wel. Lukas eiste direct alle aandacht op. Vandaag 2e gedeelte “sculpturen in Ootmarsum” olv Joelle. Erg leuk en boeiend. Van de poasmannen tot en met de Witte Wiev’n. En Tijl Uilenspiegel natuurlijk. Zondag kwamen Fabian en Michella met Isabeau en John met Esmee. Volgorde en sele...
We gaan weer op pad. Km stand is nu 4750 km. van Beverwijk naar Cadzand, zo’n 250km, via de Zeeuwse eilanden. Het is veel koeler vandaag met hier-en-daar een spatje regen. Onderweg in een strandtent ergens iets gegeten, langs port Zelande gereden en over de Zeelandbrug. Om een uur of zeven kwamen we aan op de camping. De kip-truck staat op de camping, dussss ….. we eten kip met boontjes. https://www.campingwulpen.nl/ ‘S avonds spelletjes gedaan en nog wat gelezen.
18-20 juni. Weekend naar Den Ham Nieuwe huis van Roland en Hilde bekeken. (alleen van de buitenkant) bijna klaar. Duurzaam en levensloop bestendig. Camping: De Linderbeek (onthouden, goed adres) Lekker gegeten in Daarle op een overdekt terras. Hevige regenbuien, ook tijdens terugtocht naar de camping Zaterdag dus een dagje Roland, Hilde en Niels. Erg gezellig. Gebarbequed, lekker. Zondag weer vertrokken, moeder Visser opgehaald voor een ritje langs de IJssel en via Heerde weer terug naar Zwolle. Geluncht in de camper op een plekje tussen de koeien aan de IJssel.
Reacties
Een reactie posten