2022 22 juli

 Het is wat beter weer, heerlijk dagje om te gaan fietsen. We gaan naar Knokke. Het is erg druk onderweg met fietsers. De tocht leidde ons via ‘t Zwin. Daar geluncht. Beetje waddengebied achtig. Uiteindelijk kwamen we op de boulevard van Knokke. Veel strandhuisjes e.d. erg sfeervol, zien en gezien worden. Stripboekenwinkel bezocht aan de boulevard. Door Knokke gefietst en onze ogen uitgekeken naar mooie huizen en auto’s. De route vervolgd door een prachtig gebied. Via St Anna ter Muiden kwamen we in Sluis. Daar hebben we wat rondgelopen en een hapje met een drankje gedaan. Vervolgens via Retranchement teruggefiets. Prachtige tocht. Dit keer geen food-truck op de camping, dussss….. garnalen, pasta en courgette gegeten. Vervolgens nog wat spelletjes gedaan en gelezen.






































Reacties

Populaire posts van deze blog

2021 2-5 juli

2022 20 juli

2021 18-20 juni