2022 19 juli

 ‘ s Nachts lekker geslapen, ‘s Morgens lekker rustig aan gedaan. Om 14.00u een afspraak met Hans en Judith in het hospice. Joelle blijft bij de camper. We werden hartelijk ontvangen, Hans had een nieuwe, ruimere kamer gekregen. Flink bijgepraat, wat gedronken. Op zich gaat het wel goed met hem, nog iets minder goed bij stem dan de vorige keer. Hij wordt hier in ieder geval goed verzorgd. Vervolgens ziIjn we met Judith naar een nabij gelegen eetgelegenheid gegaan. https://desmaeckkamer.nl/  Joelle is daar ook naar toegekomen. We hebben daar met Judith bijgepraat en heerlijk gegeten. Vervolgens de camping weer opgezocht en geconstateerd dat de vakantie nu echt kan beginnwn. 

Overigens was dit de warmste dag ooit in Nederland met temperaturen van tegen de 40 graden.



Reacties

Populaire posts van deze blog

2021 2-5 juli

2022 20 juli

2021 18-20 juni